Sant Antoni toma color

Pocos saben la historia de la desaparición de la cerámica del techo del mercado. El causante de tal desaguisado fue Porcioles, el alcalde puesto a dedo por el dictador y que estuvo al mando de la ciudad de 1957 al 1973. Lo mandó sustituir por…amianto.
Fue por la mitad de la década de los 60 que la cerámica desapareció. Se fue a una finca de Andorra, propiedad del alcalde. Les puedo contar que conocí a un señor que fue uno de los obreros que sacaron las rajoles del terrado. Porcioles les descontaba de su sueldo 25 pesetas por cada rajola rota.
Poco a poco retorna el mercado a su antigua imágen.
Mercado de Sant Antoni.

Pocs saben la història de la desaparició de la ceràmica del sostre del mercat. El causant de tal desaguisat va ser Porcioles, l’alcalde posat a dit pel dictador i que va estar al comandament de la ciutat de 1957 al 1973. Ho va manar substituir per…amiant.
Va ser per la meitat de la dècada dels 60 que la ceràmica va desaparèixer. Es va anar a una finca d’Andorra, propietat de l’alcalde. Els puc explicar que vaig conèixer a un senyor que va ser un dels obrers que van treure les rajoles del terrat. Porcioles els descomptava del seu sou 25 pessetes per cada rajola trencada.
A poc a poc retorna el mercat a la seva antiga imátge.
Mercat de Sant Antoni.








visto en Tot Barcelona